Mediatheek

Op het Zuyderzee Lyceum vinden wij lezen erg belangrijk. Het Zuyderzee Lyceum beschikt over een goed uitgeruste mediatheek/OLC. Wij hebben 47 computerplekken waar leerlingen kunnen werken voor school. De mediatheek heeft een uitgebreide collectie met Nederlandse literatuur, jeugdliteratuur, moderne vreemde talen, informatieve boeken en tijdschriften.

In de mediatheek kun je de databanken Literom, de Uittrekselbank en de Krantenbank raadplegen!

In onze online catalogus Aura kun je alle boeken vinden die in de mediatheek aanwezig zijn. Op de homepage van de mediatheek staat veel informatie wat je kunt gebruiken voor school.

Met de Aura Library App kun je al je mediatheekzaken regelen.

De mediatheek is elke dag geopend van 8:30 – 16:30 uur, behalve dinsdag dan sluiten wij om 15:00 uur.

Bronvermelding

Huisregels mediatheek